Ondersteuning
Profaxtion IT Solutions biedt u verschillende vormen van ondersteuning, u kunt het ook combineren.
- Remote ondersteuning
Mogelijkheid om op afstand ondersteuning te leveren waarbij het bureaublad van de computer wordt overgenomen. Hierin valt ook ondersteuning op servers en netwerken voor zover mogelijk.
- Ondersteuning op locatie
Na inventarisatie op locatie is ondersteuning op locatie mogelijk voor aantal dagdelen per week.
- Telefonische ondersteuning
na inventarisatie en overleg met klant eventuele telefonische ondersteuning op contract mogelijk.
- Standby
Storing en Standby ondersteuning in geval van calamiteiten. Hierbij kan een volledig serverpark voor de avond-, nacht en weekend worden opgevangen. Wanneer storingen op ICT gebied voordoen, kunt u contact met ons opnemen om de storing binnen korte tijd op te lossen, hiervoor hebben we een team 24 uur beschikbaar.
- Helpdesk ticket
Mogelijkheid om klachten/storingen te melden via een webform, hiervoor zal vooraf een aantal helpdesk tickets worden ingekocht.Uw storing zal dan op basis van binnenkomst door ons worden afgehandeld.
Volg ons
Laatste Nieuws